KAUBA TAGASTAMINE

Küsimuste korral kirjuta: eshop@surfhouse.ee või helista +3726313095

Tagastamisõigus

1. Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani.

3. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui klient edastab tagastamissoovi enne taganemistähtaja lõppu. Toote tagastamise avalduse võib saata vabas vormis e-posti teel eshop@surfhouse.ee või täites ära kauba tagastamise vormi allpool.

Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija!

4. Klient peab müüjale tagastama kauba hiljemalt 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse esitamist.

5. Tarbija võib tutvuda tootega viisil, mis on vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Tagastada saab originaalpakendis-ja siltidega korrektset kasutamata kaupa.

6. Kui toodet on kasutatud kauem/rohkem, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks, ei kaota tarbija taganemisõigusest, kuid vastutab kauba väärtuse vähenemise eest! Kauba väärtuse vähenemine võib seisneda puhastamis- ja parandamiskuludes ning kui kaupa ei saa enam müüa uuena, objektiivselt põhjendatud kahjus, mis tekib kauplejale tagastatud kauba müümisel kasutatud kaubana.

7. Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija. 

7.1. SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kauba saab tagastada TASUTA 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Paki saab tagastada igasse Itella Smartposti pakiautomaati, kasutades sama koodi, millega pakk automaadist kätte saadi. Juhul kui soovite pakki tagastada valgest Itella pakiautomaadist, saate tagastuse vormistada Smartpost Itella keskkonnast SIIT. Kui olete tellinud paki kulleriga ning soovite tagastada pakiautomaati, saate pakiautomaadi koodi sama lehe pealt. 

7.2 SmartKulleriga koju tellitud kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija.

7.3 Kauba saab TASUTA tagastada Tallinna poodi, mis asub aadressil Pronksi 7/9, Tallinn, 10124.

8. Kõik tagastatavad tooted peavad olema asetatud karbi või kilekoti sisse. Teipi ega pakisilte ei tohi kinnitada originaalpakendile. Tooted tuleb pakendada nii, et nad ei saaks transpordi käigus vigastada.

9. Tagastatava kauba maksumuse tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 5 tööpäeva möödumisest peale tagastatava kauba laekumisest müüjale.

9.1 Juhul kui klient soovib loobuda kogu tellimusest, tagastatakse talle kogu tellimuse eest tasutud summa, k.a. transpordimaksumus.

9.2 Juhul kui kliendiga on kokkulepitud eritingimustega- ja hinnaga transport, sel juhul on transpordi kulu kliendi vastutus, ning toodete tagastamisel e-pood transpordi maksumust ei tagasta.

9.3 Tagasimakse sooritatakse sama makseviisi kaudu, kuidas oli vormistatud tellimus. Kliendile tagasimaksetega seonduvaid lisakulusid ja teenustasusid ei rakendata.

9.4 Surfhouse e-pood jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks olevad kaubad on jõudnud müüjani või kuniks on esitatud tõendid, et kaup on tagasi saadetud, sõltuvalt sellest kumb toimub varem.