TAGANEMISÕIGUS

1 Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani.

Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui klient edastab tagastamissoovi enne taganemistähtaja lõppu. Toote tagastamise avalduse võib saata vabas vormis e-posti teel eshop@surfhouse.ee või täites ära tagastamisavalduse vormi e-poe keskkonnas.

Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija!

4 Klient peab müüjale tagastama kauba hiljemalt 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse esitamist.

5 Tarbija võib tutvuda tootega viisil, mis on vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Tagastada saab originaalpakendis-ja siltidega korrektset kasutamata kaupa.

6 Kui toodet on kasutatud kauem/rohkem, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks, ei kaota tarbija taganemisõigusest, kuid vastutab kauba väärtuse vähenemise eest! Kauba väärtuse vähenemine võib seisneda puhastamis- ja parandamiskuludes ning kui kaupa ei saa enam müüa uuena, objektiivselt põhjendatud kahjus, mis tekib kauplejale tagastatud kauba müümisel kasutatud kaubana.

7 Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija.

7.1. SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kauba saab tagastada TASUTA 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Paki saab tagastada igasse Itella Smartposti pakiautomaati, kasutades sama koodi, millega pakk automaadist kätte saadi. 

8 Tagastatava kauba maksumuse tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 5 tööpäeva möödumisest peale tagastatava kauba laekumisest müüjale.

9. Juhul kui klient soovib loobuda kogu tellimusest, tagastatakse talle kogu tellimuse eest tasutud summa, k.a. transpordimaksumus.

8.10. Juhul kui kliendiga on kokkulepitud eritingimustega- ja hinnaga transport, sel juhul on transpordi kulu kliendi vastutus, ning toodete tagastamisel e-pood transpordi maksumust ei tagasta.

8.11. Tagasimakse sooritatakse sama makseviisi kaudu, kuidas oli vormistatud tellimus. Kliendile tagasimaksetega seonduvaid lisakulusid ja teenustasusid ei rakendata.

8.12. Surfhouse e-pood jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks olevad kaubad on jõudnud müüjani või kuniks on esitatud tõendid, et kaup on tagasi saadetud, sõltuvalt sellest kumb toimub varem.

 

Kauba tagastamine

Kauba tagastamiseks palun kasuta alljärgnevat tüüpvormi või saada meile ühemõtteline avaldus e-mailile eshop@surfhouse.ee

Surfar OÜ
Pronksi 7/9, Tallinn 10124
Eesti
Reg.nr. 10024102
KMKR: EE100268881

eshop@surfhouse.ee
+3726313095